שקד בפנייה לשר בר לב: לגרש קרובי משפחה של מחבל

איתי גדסי No Comments on שקד בפנייה לשר בר לב: לגרש קרובי משפחה של מחבל

בפנייה צוין כי ל-7 בני המשפחה שמעמדם נשלל אין כל עילה חוקית לשהות בישראל וככל שהם נמצאים בשטחה כעת, הרי הם שוהים שלא כדין ויש להרחיקם בהתאם לחוק הכניסה לישראל

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב צילום: אריה לייב אברמס/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת הפנים, איילת שקד פנתה לשר לביטחון הפנים עמר בר-לב, בבקשה לגרש את קרובי משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים בו נרצחו ארבעה חיילי צה"ל. זאת לאחר שהורתה לשלול לאלתר את מעמדם לאחר אישור בית הדין לעררים.

בפנייה צוין כי ל-7 בני המשפחה שמעמדם נשלל אין כל עילה חוקית לשהות בישראל וככל שהם נמצאים בשטחה כעת, הרי הם שוהים שלא כדין ויש להרחיקם בהתאם לחוק הכניסה לישראל.

עוד צוין, כי בעוד שדברים אלו תקפים לכל שוהה שלא כדין, במקרה הזה קיימת חשיבות רבה במיוחד להרחיקם באופן מידי על מנת להשיג את תכלית ההחלטה ופסק הדין- להרתיע מחבלים פוטנציאליים מביצוע מעשים דומים.

"בתקופה ביטחונית זו, דחיפות הפעולה מקבלת משנה תוקף, שכן מחובתנו כלפי אזרחי מדינת ישראל היא לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להגן על הציבור פני הטרור הרצחני שמאיים להרים את ראשו", נכתב.

האחריות הביצועית על הרחקת שוהים שלא כדין תושבי יהודה ושומרון מונחת על כתפי משטרת ישראל ומשמר הגבול ועל כן, השרה פנתה לשר לביטחון הפנים האמון על כוחות הביטחון על מנת שיפעלו לגרש את קרובי המשפחה של המחבל באופן מידי.

שרת הפנים, איילת שקד: "בצעד תקדימי שאזרחי המדינה ובראשם משפחות שכולות מחכים לו שנים רבות, אני פועלת לגירוש משפחות מחבלים. אחרי ששללתי את מעמדן, כעת אני ממשיכה לפעול ולדאוג שהן לא יהיו כאן. זו חובתי כשרת פנים בממשלת ישראל, להמשיך להילחם עבור המשפחות השכולות ועבור יקיריהן ששילמו את המחיר הכבד של הטרור. מדינת ישראל צריכה להילחם בטרור בכל האמצעים העומדים לרשותה והגיע זמן להשתמש גם בכלי זה לצורך הרתעה"



0 תגובות